Luni, 9 ianuarie, încep noile sezoane „Teo Show” și „WOWBiz” - Zona de televiziune

Luni, 9 ianuarie, încep noile sezoane „Teo Show” și „WOWBiz”


Noi sezoane ale emisiunilor „WOWBiz” și „Teo Show” debutează luni, 9 ianuarie la Kanal D. După o vacanță binemeritată, Teo și Bursucu, prezentatorii „Teo Show”, emisiune care se va difuza de luni până vineri, de la ora 15:00, și Andreea Mantea împreună cu Mădălin Ionescu, gazdele celui mai îndrăgit late night show, difuzat de luni până joi, de la ora 23:00, revin în fața telespectatorilor cu forțe proaspete și gânduri mari pentru 2017.

Și în noul sezon «Teo Show» mizăm pe umor! Românii au nevoie să râdă, să mai uite de necazuri. Abia așteptăm reîntâlnirea cu telespectatorii noștri!”, a spus Teo Trandafir.


Pentru Mădălin Ionescu, Noul An începe sub semnul bucuriei, având în vedere că prezentatorul „WOWBiz” va deveni din nou tată în 2017.

Din punctul meu de vedere, «WOWBiz» rămâne cel mai bun produs de tip tabloid de pe piață și sunt convins că, și în acest nou sezon, vom fi cel puțin la fel de inventivi și atractivi pentru telespectatorii noștri. Mi-am propus ca anul acesta să am grijă mai mult de sănătatea mea, vreau să fac mai mult sport și să am grijă de lucruri la care nu am fost prea atent în ultimii ani”, a declarat Mădălin Ionescu.

Nu ratați, începând de luni, 9 ianuarie, „Teo Show”, de luni până vineri, de la ora 15:00, și „WOWBiz”, de luni până joi, de la ora 23:00!
Previous
Next Post »