Bătălia pentru prime time! Aseară, Kanal D, locul doi pe două segmente de public - Zona de televiziune

Bătălia pentru prime time! Aseară, Kanal D, locul doi pe două segmente de public


Luni, 13 martie, în prime time, Kanal D s-a clasat pe locul doi în topul televiziunilor din România, cu serialul turcesc „Kösem”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseară, producția difuzată la Kanal D a adunat în fața micilor ecrane o medie de aproape un milion și jumătate de telespectatori, poziționând stația pe locul secund, atât în rândul publicului de la nivel național cât și urban. În ceea ce privește targetul comercial, Kanal D și-a adjudecat cea de-a treia poziție.

Luni, în intervalul 20:00–22:30, Kanal D a înregistrat 8,3% rating și 16,2% cotă de piață pe targetul National, 7,9% rating și 15,3% cotă de piață pe targetul All Urban, și 4,7% rating și 10,9% cotă de piață în rândul publicului de la orașe cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

O medie de 1.488.000 de români urmăreau aseară serialul „Kösem” în intervalul orar menționat mai sus; in minutul de maximă audiență, atins la 21:48, în fața micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.877.000 de fani ai producției.

Target: Național
20:00-22:30

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Pro TV
9,4
18,5
Kanal D
8,3
16,2
Antena 1
7,0
13,7
Antena 3
2,7
5,2
DIGI Sport 1
2,6
5,0

Target: All Urban
20:00-22:30

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Pro TV
9,3
18,1
Kanal D
7,9
15,3
Antena 1
7,1
13,8
DIGI Sport 1
3,7
7,1
Antena 3
3,1
6,1

Target: Comercial
20:00-22:30

Numele canalului
Rating (%)
Share (%)
Pro TV
10,3
23,7
Antena 1
8,8
20,2
Kanal D
4,7
10,9
DIGI Sport 1
3,7
8,6
Prima TV
1,3
3,0
Previous
Next Post »